دوست داشتن


من دریافته‌ام که دوست داشته شدن هیچ و دوست داشتن همه چیز است و بیش از آن بر این باورم که آنچه هستی مارا پرمعنی و شادمانه میسازد، چیزی جز احساسات و عاطفه‌ی ما نیست... پس آنکس نیکبخت است که بتواند عشق بورزد.

                                                                                                          هرمان هسه

نظرات 5 + ارسال نظر
گل سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 06:46 ب.ظ

به تو فکر کردن زیباست
و امید افر ین چنانکه
شنیدن ترانه ای زیبا
از ز یبا ترین صدای جهان...........

زهرا سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:16 ب.ظ http://zahrajoon.blogsky.com

سلام
مرسی از اینکه به من سر زدی

من هستم سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:37 ب.ظ

ای بابا خرس سفید از تو ناراحت بود ... تو اسم سرخ پوستی نداشت .......... به من سر زد

محمد سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:04 ب.ظ http://ekbatantown.persianblog.com

سلام....!!! خوبی دادشی مرسی که به من سر زدی خوشحالم کردی منهم با نظرت موافقم فقط امیدوارم که عشق دروغین نباشه ....!! موفق باشی بازم به من سر بزن یا علی بای

مژده چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1382 ساعت 01:50 ب.ظ

ولی من ترجیح می دم برعگسش درست باشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد