مطلب دزدی: دنیای ما چقدره؟؟

این مطلب رو من دزدیدم! به اینش اعتراف میکنم. از کجا دزدیدم؟؟ به اینش اعتراف نمیکنم! چرا نمیگم از کجا دزدیدم؟ به خودم مربوطه! چرا دزدیدم؟ چون فوق العاده بود. عالی بود. حرف حساب بود. نویسنده اش هم حتماْ یه آدم فوق العاده است:


دنیا ی ما چقدره؟
سلام برو بچه های دوست داشتنی


تا حالا شده حس کنید ؛چقدر رها هستید و چه حال خوبی دارید؟

میدو نین منظور م چیه؟من این حس زیبا رو عمیقا موقعی در ک کردم که به دیدن استادی رفته بودم که همیشه دوستش داشم .وقتی دیدیمش در دلم از این که ااین همه حس خوب به سراغم ّ ّمده بود اونم یک جا خیلی ذوق می کردم.البته اینا رو وقتی می تونی ببینی منظورم حس ها رو که یک کمی حواست این بار به خودتم باشه.....میدونی این حس که چقدر وقتی دنیات بزرگه :جا برای همه کسایی که دوسشون داری هست:وقتی دوست داشتن ها اصیل میشه و بدون تملک جویی....آنوقت که وابستگی نباشه و آدم های دلت هر جا باشند.
تو با بستن چشمات میتونی بهشون سر بزنی.......اینجوری همش وقت کم می آری.....تازه اصلامهم نیست دیگه اون آدمها وقت دارن یا نه....
نظرات 4 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:59 ب.ظ http://rockboys.blogsky.com

کاری ندارم از کجا آوردیش اما خیلی باحال بود
راستی حتما به وبلاگ ما سر بزن
حتما حتما

میکرون دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:22 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
وبلاگ باحالی داری . امیدوارم موفق شوی . می خواستم نظرت را در مورد تبادل لینک و لوگو بدانم .
با تشکر
میکرون
بای

گلی که عمر گل داشت جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:31 ب.ظ

و اصلا مهم نیست چه قدر دورن یا دیگه حتی نمیخوان صدای دوف دوف همیشگی قلبی رو بشنون ...اونهای که دوست داریم همیشه باهامون هستند

ژینوس دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:56 ب.ظ http://hazyan.blogsky.com

حالا دیگه نه لینک میدی نه آدرس بلاگ میدی این رسمشه؟:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد