آدمیزاد عجیب و غریب

همه به من میگن آدم عجیبی هستم. میگن با بقیه زنها و بقیه مردهای دنیا خیلی فرق دارم. گاهی از این حرف ملت میرم تو فکر، گاهی به ریششون میخندم. نمیدونم خلاصه. گاهی فکر میکنم که آخه کلاغ چه فرقی میکنه؟ فوقش یه بالش با اون یکی مساویتره!! گاهی فکر میکنم این فرقی که میگن من با دیگران دارم چیه؟؟!!!

خیلی فکر میکنم. اصولا یکی از بزرگترین عیبهام (آخه میدونین من عیب زیاد دارم) اینه که من زیاد فکر میکنم.

به میمنت عشقی تازه و نوری نو که به زندگیم تابیده، بعضی از خصلتهام بیشتر خودشون رو نشون میدن. به لطف این اکسپوزیشن (!) خصلتها، تونستم یکی از تفاوتهام با اغلب زنها و اغلب مردهای دیگه رو کشف کنم!

میدونین. اخیرا اشکم دم مشکمه. یعنی چشمهام با یک ه جمع شدن، و شدن چشمه. ولی من اصلا غمگین نیستم. فکر کردم. فکر کردم. فکر کردم. نتیجه؟ عرض میکنم!!!

زنهای دیگه بیشتر و مردهای دیگه کمتر به خاطر نداشتنهاشون گریه میکنن، ولی من به خاطر داشتنهام، وقتی که دیگه کلمات رو یارای بیان احساسم به خاطر اون داشتنها نیست، گریه میکنم.

آره من با خیلیها فرق دارم. من به خاطر داشتن‌هام گریه میکنم.

سلام

سلام. من گل‌جو هستم. صاحب وبلاگی در پرشین بلاگ. بیشتر به دلیل نقایص فنی پرشین بلاگ و مقداری هم به دلایل شخصی تصمیم گرفتم بیام اینجا، ولی هنوز نتونستم تصمیمم رو قطعی کنم. یه مدت اینجا شروع میکنم ببینم چی میشه.

برای حسن آغاز، با مولانا شروع میکنم...

من غلام قمرم، غیر قمر هیچ مگو
                                                          پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو
سخن رنج مگو، جز سخن گنج مگو  
                                                         ور ازاین بیخبری رنج مبر هیچ مگو
دوش دیوانه شدم، عشق مرا دید و بگفت:
                                                          آمدم، نعره مزن، جامه مدر، هیچ مگو
گفتم: ای عشق من از چیز دگر میترسم
                                                          گفت: آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو
من به گوش تو سخنهای نهان خواهم گفت
                                                          سر بجنبان که بلی، جز که به سر هیچ مگو
گفتم: این روی فرشته ست عجب، یا بشر است؟
                                                          گفت: این غیر فرشته است و بشر هیچ مگو
گفتم: این چیست؟ بگو، زیر و زبر خواهم شد!
                                                          گفت: می‌باش چنین زیرو زبر هیچ مگو
ای نشسته تو در این خانه پرنقش و نگار
                                                          خیز از این خانه برو، رخت ببر، هیچ مگو