بازهم استاد...


دوست داشتن از عشق برتر است... عشق یک جوشش کور است... و پیوندی از سر نابینایی... اما دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بسیرت روشن و زلال... عشق با زمان بی ارتباط نیست و گذر فصلها و عبور سالها بر آن اثر میکند... اما دوست داشتن در ورای سن و زمان زندگی میکند و بر آشیانه‌ی بلندش روز و روزگار را دستی نیست. عشق تنها با امید... با بیم و ترس... با اضطراب... با دیدار و انتظار زنده و نیرومند میشود اما دوست داشتن با این حالات ناآشناست... دنیایش دنیای دیگریست.

از عشق هرچه بیشتر مینوشیم سیراب تر میشویم و از دوست داشتن هرچه بیشتر تشنه تر. عشق هر چه دیرتر میپاید کهنه تر میشود و دوست داشتن نوتر. عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن.

 

خدایا!!

به هر که دوست داری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است.

و به هر که دوست‌تر میداری بچشان که..

دوست داشتن از عشق برتر...

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ق.ظ http://nikkar.blogsky.com

www.nikkar.blogsky.com --- خبر مهم و تاسف بار .... ملت سکوت نکیند ... برای سایر دوستانتان ارسال کنید

خرس سفید شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ب.ظ http://khersesefid.persianblog.com

سلام منو یادت میاد نه ؟
بابا جون من همون من هستم هستم دیگه آره تعجب نکن اول من هستم خرس سفید بودم که بهم لینک داده بودی باز اومدم باز رفتم و این دفعه باز برگشتم اگه دوست داشتی بهم سر بزن خوشحال میشم

خرس سفید دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:07 ب.ظ http://khersesefid.persianblog.com

سلام کجایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد